sem černej, tak mi to jde k pleti, ne?

jj, to jsou slova jednoho našeho spoluobčana tmavé pleti, kterého jsem s Barunkou v lehce opilém stavu překecaly a uargumentovaly. Je to neuvěřitelný. Bavily jsme se o tom, co lidi nosí, a o tom, jaký mají nebo nemají styl. On šel okolo. A já říkám, vidíš, ten poslouchá Eminema a bavily jsme se dál, když on se otočil, sundal si v jedenáct v noci sluneční brýle a zamířil si to k nám... prej, jdu kolem a slyším Eminem, co proti němu máte? Je bílej, no a? Já mám světlý oblečení, ale aspoň mi to jde k pleti... No, co mu na to říct, než mu to odkývat s pocitem bezpečí, když přijížděla tramvaj :-D Jinak, abyste byli v obraze, bavily jsme se o stylu. Můj názor je, že v dnešní době není problém se hezky obléci. Nemyslím značkově, koho zajímá, jestli je to Bench, Adidas nebo Vehicle. Jde o to, jak to člověk dá dohromady. Víte, no, prostě seskládá, kostičky s kytičkama dohromady nejsou úplně ideální, na druhou stranu záleží na osobnosti ;o) takže si, lidičky, noste, co chcete, ale bílé ponožky (asi jakékoli) do sandálů, prosím, ne...Díky!




Jo, a jako Bosák, řekl, že by v určité situace se kousl do stromu a dělal větev. Znám geniálnější slovní spojení. Než požádat daného člověka o poznámky, to si raději ukousnu ruku!!! (o nikoho z vás, kdo si to čtete se stoprocentní určitostí nejde ;o))

song pro dnešní den!! ano, už je středa :-D

3 komentáře:

  1. :DDDDDDDD mno, tady je taky spousta zajímavě oblečených lidí.... :D ale .. na druhou stranu... asi tak 99% z nich vypadá stylově :))) mno.. ať se vám daří :) měj se, Baru.. :) Zee

    OdpovědětVymazat
  2. :D V lehce přiopilém stavu? Po tom morfu kdo by se divil:-P Ponožky v sandálech? Bohužel některým to nikdy nevysvětlíš..
    Zee: jj, nedivila bych se, kdyby i ty ponožky v sandálech uměli nosit stylově:D:D:D Ivie

    OdpovědětVymazat
  3. oni nejen že ty ponožky nosí v sandálích, ale rvou si je snad až k bradě!!! BRRRRRR!!! :)))Stáňa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!