přátele si drž u těla a nepřátele ještě blíž

Víte, co udělat nepříteli? Když bude nejhůř, strčit chili papričku do prdele. Zaručeně ho několik dní neuvidíte :-D

No, to jen tak pro představu, že by si nepřítel mohl i vybrat barvu, kdyby na to přišlo...papričky

A když už jsme u toho jídla, jeden moudrý člověk (teď mě vegeteriáni a vegani začnou nesnášet) řekl: "My favourite animal is a steak. Já rozumím tomu, že mnozí to tak necítí, ale tento člověk, jehož jméno jsem již dávno zapomněla, má co se týče mé osoby pravdu. Fakt miluju dobrý steak...ideální místo je třeba pizzeria v Čáslavi, mňam, už se tam těším, áááá. Sakriš, takhle navečer jsem si udělala chutě. To už nesmím :-D steak a k němu nesmí chybět zábava... yeah

Dosta angličtiny! Mám výbornej vtip od Kuby. Ano, Kubo, už zase píšu o tobě, zjevně jsi dost inspirativní člověk. Tedy anekdota...


Chlápek, ostřílený skokan, vyskočí z letadla s padákem na zádech. Chvilku si užívá volný pád, a pak zatáhne za padák. Ten nic. Chlápek nepanikaří. "Mám ještě záložní," říká si. Zatáhne za záložní, ten taky nic. Nyní už začíná být poněkud nervózní a přemýšlí, co bude dělat. A tu proti němu(chápejte odspodu) letí chlápek se šroubovákem v ruce. Tedy volá na něj s nadějí: "Pane, jste opravář padáků?" "Ne, plynových kotlů!" :-D :-D :-D Kubo, doufám, že bude vše ok a nepotkáš nějakého jiného opraváře! :-D A aby to nebylo tak fádní, tak krátké úsměvné video na závěr...zviřátko

2 komentáře:

  1. zajímavej způsob, jak se někoho zbavit.. rozhodně se mi to líbí.. ovšem realizace.. nevim nevim :D a vybrala bych si červenou, protože má určitě největší grády.. :D jůůů, taky bych si dala jedno nejoblíbenější zviřátko.. :D ale to asi až doma.. a vtípek parádní.. :) Zee

    OdpovědětVymazat
  2. Steak, yummy!! :) Jé, zase jsi mi připomněla Sneezing Panda :D :D :D
    Tak mě napadá: až se zas uvidíme všechny tři, nebudem stíhat ta doživotí počítat:D Juchuu na to se těším;) Ivie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!