pan Krásný je žena

...už si nepamatuji, jestli to je tělocvikář na inliny nebo voleybal, ale rozhodně mě takhle věta pobavila :-D Ano, občas je těžké rozpoznat, jestli je daná osoba ženského nebo mužského pohlaví. Přitom obě jsou tak krásná...

No, nějak jsem se rozvášnila, hih. Ale to k tomu dnešnímu aprílovému počasí patří, vždyť ráno jsem vstávala do polojasna, když jsem vyrážela na brusle, bylo pod mrakem, pak pršelo, pak bylo polojasno, pršelo a teď je opět krásně slunečno, a to má přijít sníh!!! Já už chci jaro, ale takovéto teplé, co se kočky válí na trávníku a střeše a vyhřívají si kožich. Všude kvetou květiny a je veselo.


dééééééšť ten vše smyje, vyčistí a člověku se dýchá lépe. Krom střídavého počasí jsou pro duben typické vtípky, jako si počasí střílí z nás, tak i prvního dubna si lidé střílí ze sebe navzájem...


Víte, co je zajímavé? Každý máme (většinou) svůj názor. Chceme svobodu, rovnost atd atd, ale přesto si necháváme od blízkých ubližovat. Omlouváme je a říkáme si, že se to stalo jen náhodou. Ale co když je těch náhod nějak víc? Co když se množí? Co když to vůbec nejsou náhody? Co potom? Vyříkat si to? Mlčet? Neřešit, zahodit za hlavu, nevšímat si, přejít nebo prostě vybuchnout? U zvířat je to jednoduché, ty po sobě jdou. Třeba moje kočka (miláček roztomilý, kvůli kterému doma nemáme myši, pavouky, mouchy, v okolí baráku ješterky a ani ptáky všeho druhu) tiše trpí přítomnost ségřiného králíka. Věřím, že nebýt naší věčné přítomnosti a králičí kleci, už by sestra chovala pouze kostičky...


..no, řekněte, není k sežrání? :-D Dost morbidních připomínek a hurá do něčeho pozitivního....

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!