okamžik zlomu...

Jeden člověk kdysi řekl: "Spisovatel je slavný tehdy, kdy ho víc citujou, než čtou." Já bych to trochu parafrázovala a zaměřila na život. "Život bude mít smysl, když ho začnete žít, ne jím jen proplouvat." A to rozhodně platí. Dnešek je dnem, kdy opět po dvou a půl týdnech začínám žít a kdy JÁ rozhoduji o tom, co bude.

Tak tady jsem dneska obědvala :o)




Možná je to až moc filozofování takhle při středečním večeru, ale já to tak cítím. Mám za sebou období, kdy jsem si sama musela zkontrolovat žebříček hodnot a to vzhledem k okolnímu dění. Pravdou je, že člověk by měl jít za tím, co mu radí srdce. Neměl by zbytečně přemýšlet. Se životem je to jako se vztahem, když se začnete řídit rozumem, možná uděláte dobře, ale vaše JÁ, srdce, duše, strádá a vy nejste nikdy plně uspokojeni. (Kubo, zase, "satisfied" je mým prokletím :-D). A rozhodně by člověk neměl dělat věci na úkor sebe, jednou dvakrát možná, ale ne celý život!!! Je to váš život, nikdo jiný ho za vás žít nebude. Já osobně se chci na konci této štreky otočit a říct si, že jsem pro sebe udělala maximum a že jsem spokojená.

Další věc, která se dneska změnila, zase jsem našla sama sebe, dokázala jsem i přes neideální podmínky projít průběžnými testy bez ztráty kytičky a hlavně, začala jsem znovu hlídat. Takže tyhle dvě kočky, mě dneska tři hodiny pérovaly a v pátek v tom budou pokračovat...



...no, řekněte sami, nejsou k sežřání? Od první chvíle mě Sarah, ta větší, bombardovala otázkami, kdy už budu "mamka", kdy u nich budu spát a jestli už mám ženicha nebo chlapce. Ta druhá, menší, Sabča mě odzbrojila pokrokem ve vyjadřování. Když jsem ji viděla naposledy, tak téměř nemluvila, dneska štěkala jako pejsek a mňoukala jako kočička :o) A když přišla krize, vše zachránili Discoballs, ale ty už jsem vám hrála, tak tady máte něco jiného :-D hobo.. 

Dnešek je také zlomový proto, že jeden člověk (bohužel nevím, zda čtenář) se vyslovil v anketě, že mu můj blog nelíbí. Ten ať tedy má hezký zbytek života bez mého blogu a čte jiné, třeba vtipnější, barevnější, veselejší, otevřenější, hloupější, chytřejší, zajímavější, ale má smůlu. Já ten svůj budu mít ráda, protože má jedno velké kouzlo...JE MŮJ!! :-D

2 komentáře:

  1. Za sebe můžu říct, že tvůj(a Zuzu:D) blog zbožňuju;) A jsem ráda, že zas hlídáš;) Holčiny jsou skvělý - doufám, že princezny a princové měli úspěch;)
    Je pravda, že někdy by člověk fakt měl míň přemýšlet. Teď ještě zjistit, jak toho docílit - ten prevít mozek si někdy dělá, co chce:-P..Ivie

    OdpovědětVymazat
  2. uf, nešel mi net a pak toho bylo MOC! tak jsem tu až teď... :) parááááádní příspěvek... skvělý přístup, Barů! Holky jsou k sežrání, to máš recht :)) Držím palcee :)) Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!