nothing box

Taky nevíte, o co se jedná? Já jsem neměla tušení až do pondělního večera, kdy mě to vysvětlil jeden hodný barman ze Studny. Takže sednout, pohádka začíná...




Mezi muži a ženami je jeden základní rozdíl. Muži mají v hlavě krabičky (boxy), do kterých jsou témata rozdělené. Tzn.NIC, práce, kamarádi, záliby apod. mají každý svou krabičku. Zatímco ženy mají v hlavě neuspořádaný chaos, proto nikdy nemohou pochopit, že když se zeptají muže, na co myslí, že s klidem odpoví na NIC ;-) No, co na to říct? Nás to vytáčí, oni to vědí, ale nevysvětlí, jak to je. Obhajují se větou: "Když říkám, že na nic, tak na nic!" :-D :-D

No, to bylo jen tak pro začátek. Celý týden je ve znamení aprílového počasí a i nálada lidí je jako na houpačce, i když někteří nepřekvapili a nasranou náladu mají pořád. :-D Ale zase jsou tací, kteří si svou výbornou náladu a energii hlídají a dokáží fungovat i ve středu od šesti do osmi...No, kdo by vydržel mluvit anglicky celé dvě hodiny, a tak se chybička vloudila i sem...a přišel citát v češtině... "Ono je hezký komunikovat, ale musí být o čem." Jeho autorem je Václav Klaus mladší a zazněl ve vyjádření na stav českého školství. Co si budeme povídat ono i to britské za nic nestojí. A když si britští profesoři u nás připadají jako v ráji, že když vejdou do třídy, žáci vstanou a nikdo jim neukazuje, že jsou "jedničky", tak je asi něco špatně, ne? No, fakt, prý jsou to zážitky reálných lidí. Nikdo tu na ně nemíří nožem a nevyhrožuje jim. Jaká krása! A jakože v Británii jsou internátní školy jako alkatraz a armádní výcvik? Není možná, no, jen se podívejte, jak mám ty Bradavice pěkně vykreslené...


No??? Poslouchejte předehru, je nádherná!! Tedy, ne předehra, ale to, co říká... Vystihuje moje myšlenky (ne dneska, ale někdy prostě přijdou na mysl). No a pozor!! Na vědomost se dává, že je hrozně fajn mít v telefonu přátele, kteří přestože mají za sebou náročný den, tak si s vámi povídají i uprostřed noci :-D Ano, můžu s klidným svědomím říci, že mám přítele na telefonu. Dokonce i nočního. Držel mě v pohodě z Locháče až skoro ke mě domů. Já se normálně nebojím, ale tohle byla přeci jen štreka...šla jsem domů...no, prostě ve chvíli, když jsem měla dopito, že? :o) Jinak vám taky musím říct, že melounová vodka je dobrá věc a ve spojení s bílým vinným střikem ani nezpůsobuje bolehlav ;o) Takže sluníčko, popojdi maličko, ať můžeme ven a piknikovat, bruslit a vyhřívat se..

4 komentáře:

  1. http://www.youtube.com/watch?v=0BxckAMaTDc
    :-D

    OdpovědětVymazat
  2. http://www.youtube.com/watch?v=6Y9BukEBI9c

    ;o)

    OdpovědětVymazat
  3. njn, nothing box :D moc hezkej obrázek! už bych zase koukla na všechny filmy.. a přečetla si všechny knížky :D Zee

    OdpovědětVymazat
  4. This particular box has NOTHING in it:D Men have the ability to think about absolutely nothing... and still breathe:D:D Prostě úžasný:D
    Jo Zee, jak jsem Barušce půjčovala nějaké knížky ve vědárně, taky mě to chytlo a pak jsem určitou dobu strávila v anglické knihovně a půjčovala si pro sebe:D:D Ivie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!