muška jenom zlatáá

Původně se tento článek měl jmenovat "Do patnácti nečitelný", ale copak někdo mladší patnácti let čte můj blog? Stěží!! Takže moji milí čtenáři, kdybyste to nevěděli... "Sex je jako oříšek, když jej ochutnáš, staneš se na něm závislý." A to pozor! To je z mojí hlavy! :-D No, ještě jeden citát, ten už tentokrát není mým dílkem... "Když zazvoní budík, skončí nejlepší část dne." To mě doopravdy pobavilo, zvlášť když jsem si ho četla po čtyřech hodinách spánku a zhruba v polovině čtyřhodinového babysittingu :-D Nemělo to chybu! A nemá! Od té doby jsem dvakrát vstávala na budík a první moje myšlenka byla na tento citát, skončila nejlepší část dne. Dneska jsem se ovšem velice zmýlila, ale omluvenkou mi je, že jsem netušila, co všechno mě čeká...





Jak jsem zmínila, vstávání nebylo nejšťastnější chvílí dne, ale čekal mě pracovní pohovor, a tak jsem věděla, že prostě MUSÍM vstát. Tedy zušlechtila jsem se, abych mohla mezi lidi a vyrazila jsem. Bylo to moc fajn, neboť šlo nakonec jen o sdělení detailů, formalit. A já mám podepsanou dohodu. Na druhou stranu to ale znamená méně času na všechno ostatní, prostě do mého rozvrhu přibyla položka, na kterou musím vyšetřit čas. Pak jsem běžela na studijní, abych si změnila téma bakalářky. To bylo překvapení! Pouhá změna umístění Francouzštiny na jídelních lístcích z plzeňského kraje do Plzně mě stála tři sta korun, no věřili byste tomu? Já jsem si myslela, že jsem se přeslechla, když mi na studijním ta hodná paní říkala. Prý, kdybych potřebovala na bakuli nějakého dobrovolníka, říkám spíš sponzora! :-D Na to už odpověď neměla... Takže o tři kila lehčí jsem vyrážela vstříc dalšímu dobrodružství, které spočívalo ve výborném obědě v Potrefené huse, jejich meníčka nemají chybu!, ale hlavně nákupy :-D Nj, ještě ani nepřišlo stipendium a už utrácím, no, když je co... O:o) Já, jsem si koupila sukni, džínovou, s volánkama, nad kolena, ano já, ale za kilo jsem jí tam nemohla nechat!! :-D Pak jsem zamířila domů s pocitem, že musím začít něco dělat, jinak se to na mě všechno sesype, a to brzy! Chyba, udělala jsem pouze úkol s vědomím, že co můžeš udělat dnes, odlož na zítra, a vyrazila jsem do školy. Po té jedné hodině, kterou v pondělí navštěvuji jsem se chtěla jít učit s Barunkou, ale co se nestalo. Barunce se líbily botičky, tak jsme oběhly další velké množství krámů a udělaly šílenou věc, kterou už jsem jednou udělala, ale tam jsem si byla jistá, no, prostě jsme si koupily stejná trička, ááááá, je krásné!!!



Další pozitivní věc, v pátek, když jsem dorazila na hory, na chaloupku, na rozlučku, na mě na posteli čekal dáreček....dostala jsem od Stáni krásné červené naušnice. Takové, jaké jsem si hrozně dlouho přála a tiše je záviděla Barunce, i když ty její jsou trochu jiné. Nicméně, mám z nich moc velkou radost a děkuju!!



No, a protože jsem o sexu začala, tak jím i skončím. V dnešním světě je to téma číslo 1, nevěříte? Tak proč je rozhovor s prof. Weissem na studentpointu nejčtenějším?!! Lidi, zamyslete se a narovnejte se. Přiznejte si, oč vám jde a změňte věci, které vám vadí, tak, abyste byli šťastní!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!