mít pocit jako ve filmu

To je hrozně fajn. Přesně tak jsem se totiž cítila dneska v noci. Byla jsem na jedné akci v Praze, kde se soutěžilo ve street dance. Nemělo to chybu! Všichni byli nadaní, geniální a každý měl svůj styl. Při jejich vystoupeních to se mnou házelo, ramena a nohy nezůstávala v klidu. A tento pocit prostě miluju! Přeci jen jsem také nějaký ten pátek tančila.




Ale zpět k pocitu jako ve filmu...cestou domů jsem trpěla, neboť jsem po dlouhé době obula podpatky, a když jsem čekala na devítku, která se někde zatraceně courala, tak slyším známou melodii. I ta slova mi něco říkala. To jsem někde slyšela. Téda, to je vlastně Whitney Houston. A odkud to jde? Od výlezu z metra. Nakonec se pěvkyně ukázaly, ano, byly dvě. No, nebyly tak pěkné jako zpívaly, ale bylo to moc fajn. prostě jsem zažila scénku, situaci, při které zněla hudba, áááá :-D Tak jsem se chtěla podělit o zážitek, který byl pro mě velice silný...(a ojedinělý ;o))


Jaro je krásná věc. Inspirující. A hlavně dodávající energii. No, řekněte sami, co ve vás evokuje tento obrázek. Není sice moc kvalitní, ale mě se strašně líbí. Pokud máte jiný názor, ráda si jej přečtu. Dneska jsem se věnovala záslužné činnosti. Jaro mě inspirovalo a vzala jsem do ruky doopravdický fotoaparát a vyzkoušela focení na manuál. Je to neuvěřitelné, co to všechno umí...


Ano, pomohl mi i program na úpravu fotek, ale já to prostě žeru. Dnešek je prostě fajn den, kdy mi více věcí dalo impulz, že to, čemu se věnuju, dělám dobře. Nebo mi to tak připadne. Na tomto blogu bylo za tři týdny zachyceno přes devět set přístupů. Co to znamená? Že vás to moje psaní asi baví. Dál, probděla jsem noc až do půl třetí do rána, užila si večer, udělala pár fotek a napsala článek. Výsledek? Je nejčtenějším dílkem našeho studentského portálu. Samochvála smrdí, je to pravda, takže jedno velké fůůůůůůůůůůůůůůůj. :-D

1 komentář:

  1. Co ve mně evokuje? Krása, pohoda, energie. Obrázek, na který se můžu dívat celé dny a neomrzí mě to:D Doufám, že takových dní bude hodně - a my toho využijem a budou procházky a pikniky a bude to prostě dokonalost:D
    Ohledně těch úspěchů - já to říkám pořád - jsi geniální a zasloužíš si uznání;) A musíme to oslavit, YEAH! :D:D Ivie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!