člověk neví, co chce

Ještě před nedávnem jsem záviděla lidem, co jsou na víkend pravidelně doma, že mají na všechno dost času a klid. Já jsem doma druhý den a už mé svrbí nohy, že bych někam vyrazila. Vlastně už včera, v pátek, mi přišla na mysl myšlenka: "Ježiš, co já budu celý víkend dělat?" Pak mě to ale přešlo, neboť hodiny utíkaly a mě čekal nabitý program...

Setkání s Kubou po....téda, dlouhé době, Kubo? Asi dvou týdnech nebo je to dýl? :-D Už nevím, ale rozhodně to bylo moc fajn. Oba jsme si odůvodnili, proč navzájem čteme své blogy, popovídali o situaci na SP.cz a vůbec to bylo celé fajn. Poté násladoval "třídní" sraz, tedy setkání šesti, vlastně pěti lidí. Nemělo to chybu. Klasika! Říkala jsem si, v osm budu doma. A ono ne...hezky v jedenáct a to jen proto, že jsem nyní really really low budget student.. Během večera jsme zavzpomínaly na neuvěřitelné věci, holky si zahrály guitar hero a nakonec jsme vyřvaly z auta celý Beroun od Jungmannky až po D5, tedy vlastně i Královák. Ženy, bylo to super, musíme to zopakovat a Miri, už se na tom pracuje ;-)

Abych nezapomněla, dávám vám sem fotku toho výborného pribiňáka a těch krásných mašliček, které mi téměř celý tento týden dělaly společnost.


Omluvte kvalitu, přeci jen 2mpx foťák toho moc nesvede, ale slibuji, že nyní už budu svého Fuji miláčka nosit s sebou pořád ;-) A také vám dlužím písničku, dneska bude veselá, protože tak to má být já chci

Občas mi na mail přijde nějaký ten citát a dneska byl docela inspirující..."Napsat knihu je těžké, ale ani přečíst ji není snadné." Viktor Koňachin. Musím říct, že má pravdu ten chlapec! :-D Pravda, knihu jsem nikdy nenapsala, ale to moření při těch článcích, to je hrozné. Poslední dobou zjišťuji, že se mi vlivem cizích jazyků zmenšuje slovní zásoba v češtině, což je otřesné vzhledem k tomu, že v tomto jazyce jsem rodilým mluvčím. Tedy rozhodla jsem se číst více knížek, abych to napravila, ale ani to není snadné. Vyberu si titul a s cílem jej přečíst se do něj zakousnu. Bohužel u dvou posledních knížek a naposledy to byl Charles Dickens jsem nebyla schopná dojít k cíli. Proč? Vždyť mě čtení vždycky bavilo. No jo, jenže to jsem nestudovala vysokou školu a nemusela číst tisíc věcí okolo(a to jich zas tak moc není...:-D) nebo se nevěnovala Reflexu, který mi zkracoval cesty na hory a zpět. Těžký to život studenta! :-D :-D :-D



Tak jsem došla k závěru, že bych potřebovala, aby den měl více hodin, protože nestíhám všechno, co bych chtěla, jen pro představu, školu, věnovat se zajímavým filmům, které jsem ještě neviděla, číst knížky, tvořit kvalitní fotografie, psát články, které by byly ke čtení, malovat, korálkovat, tancovat, bruslit na in-linech, když je tak hezky, ležet v parku na dece s knížkou či si udělat piknik,....stačí? Na to mi prostě pouhých 24 hodin nestačí. Nebo si je asi neumím rozvrhnout, nu což jdu vytírat, protože právě tuto činnost mi nyní rozvrh nakazuje. Mějte se hezky a tady je jedna roztomilý a vtipný dárek o tom, že zdánlivě slabší se nemají v žádném případě podceňovat...beruška vs. pavouk :o)

2 komentáře:

  1. Hihihi.... Koukam, že se taky nenudíš... my taky ne, přesto pracujeme tranquillement.. celé odpoledne jsme prokecaly a přeložily pouze půlku článku... achich.. XD Hihi, fotečky jsou milé.. taky bych měla hnout kostrou a něco sesmolit ;) btw. těším se na mail ;) O čtení a psaní mi nemluv... od příjezdu mam rozečtenou knížku a stále jsem nedošla ke konci, ráda bych četla ve fj, ale není na to čas... a psát bych chtěla nejen blog, ale třebas i povídky... a na to už vůbec není čas.. ale asi jsou to jen výmluvy, když si vzpomenu na spoustu hluchých okamžiků.. :D mno, jdu tedy něco dělat! Zee

    OdpovědětVymazat
  2. Tak protáhneme den - takových 10-15 hodin navíc..:) A nebo rovnou 24 - ať to stojí za to;) Jéé to by bylo supeer!!
    Takže dámy, po vynálezu č.1 (teleport) je na seznamu obraceč/nafukovač času - kreativitě se meze nekladou;) Ivie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!