zdraví z Posázaví

Chtěla jsem vám strašně moc sem dát dnešní úlovek, ale nepodařilo se mi zprovoznit použití bluetooth z mobilu do pc(kabel jsem totiž se slovy, že ho nebudu potřebovat, nechala doma...), takže máte smůlu. Po testu z FKP (odborná francouzština) jsem byla docela hotová, protože se tam objevily i věci, které jsem nevěděla, ale co...nějak to dopadne. Tento test je stejně jen plusovka pro nás, nahnat body do závěrečného testu ;-) Sešla jsem se s Ivčou a šly jsme si koupit něco dobrého, hned u vchodu mi padl do oka a zůstaly jsme spolu po zbytek večera. Stále ho mám při sobě, ale už asi dlouho nevydržím a....podívám se mu pod kabátek. :-) aneb dneska jsem si po strašlivě dlouhé době vzpomněla na dětství a koupila si Pribiňáčka :-D :-D Co jste mysleli? O:-)

Ti, kteří tam byli vědí, ostatní mohou hádat, kde se nachází Krokodýl Eveňů? :D

Dobrá, srandy bylo dost, ale radosti ne....ááááááááááááááááááááááááááááuuuuuuuuuuuuuuuuuuíííííííííííííííííííí dostala jsem od Ivanky nádherné ozdůbky do vlasů. Žando, budeš mi závidět, máš sice kytičky, ale já mám mašličky! A pruhovaný! :-D Už se těším, že si je zítra vezmu.OTF (zítřejší testová hrůza) bude ochuzeno o čas nejen tímto článkem, ale i tím, jak budu vymýšlet co s mašličkama, kam si je dám :-D

No jo a ještě veselou písničku na závěr, protože dneska bylo krásně. Uvědomila jsem si, že po měsíci budu o víkendu doma. "On byl nějaký březen?" Tak to je hláška dnešního podvečera. Já ho fakt proletěla ani nevím jak. (ten březen :-D) Už se ale těším, až bude tepleji a budeme chodit víc ven a "učit" se na dece, všechno bude krásnější, uvolněnější, prostě báječné!!

4 komentáře:

  1. To víš, pribiňáčka si tu asi nedám, zato občas jako desert k obědu míváme crème brûlée... :D nebo vynikajícní citronový koláč... yummy! Krokodýl eveňů zní teda spíš vypadá naprosto fantasticky.. :D jůůů, závidííím... :D ale tak. koupila jsem si nový šátek, takže ne moc :D o březnu mi nemluv, taky vůbec nevim, jak utekl.. asi za to můžou nekonečné akce a učení ... :D jůůůůůůůůů, tu písničku už jsem dlouho neslyšela.. :) wheeee... Zee.. :D

    OdpovědětVymazat
  2. :-D jo, šátek jsem ti chtěla pochválit :D :D na to jsem při komentu tvého příspěvku zapomněla...

    OdpovědětVymazat
  3. Jj dneska odpoledne to bylo super:) A těším se, až si vezmeš ty mašličky;) Pan Pribináček je prostě pramen zdraví z Posázaví;)
    http://www.youtube.com/watch?v=hSUmVcemxL4

    Krokodýl Eveňů? Like it:D To mamka jednou hledala vesnici Kuchař - byl to záchytný bod, který jí měl utvrdit v tom, že jede dobře:) No a jede, jede a najednou Kuchařík:D:D A není to daleko od nás. to by mě zajímalo, kdo to pojmenovával:D Ivie

    OdpovědětVymazat
  4. hehe, díky! :D jj, jména vesniček v Čechách jsou pozoruhodné.. :D to je asi tak jediný důvod, proč na cestách nespat, pokud teda nejedeš po dálnici... :D Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!