přišla bouřka

Je neuvěřitelné, jak člověk pracuje pomalu, tedy myslím v dnešní zrychlené době, jak mu věci docházejí pomalu a jaké impulzy k tomu, aby to přišlo stačí. Dnes hlavní roli hrají Rozervaná objetí. Myslím, že Almódovar ani netuší, co způsobil, leč je mu omluvenkou, že o mě ještě nešlyšel :-D

Není důležitý obsah celého filmu až do chvíle, kdy přijde obraz autonehody. Dominiku, promiň, ale já jsem už taková a flashbacky si momenty nevybírají...Prostě se mi v hlavě odehrálo posledních pár měsíců. Jsem člověk, který věří, že každá událost má svůj smysl v životě daného člověka, a tak já děkuji, že jsme se tehdy s autem neotočili ještě o kousek a zůstala jsem celá.


Znamená to, že jsem stále tady a že jsem měla prožít všechny ty věci až doteď. U spousty z nich si nevím rady, co s nimi. Netuším, proč se staly a jaký to má smysl, ale naivně věřím, že se dočkám satisfakce, která tedy bude muset být asi platinová, jinak si to neumím představit...dárek

Tak to jste měli možnost nahlédnout do mého submisivního, smutného já, které se až tak často neukazuje. Tedy berte jej s nadhledem a shovívavostí ;-) A něco pozitivního na závěr? Začali jsme filmem, budeme s ním pokračovat, s tím samým. Nejlepší scéna, když se dva chlapi (jeden mladý a druhý slepý) baví o scénáři na film o upírech. Vymýšlí zápletku o páru, kde ona je upírka a on smrtelník. Fyzická přitažlivost je silnější než oni, ale on ji nesmí políbit, protože ona se bojí, že by se neovládla. Pak ale nastane otázka, zda mu ho ona bude moci vykouřit. A starší zkušenější slepý muž řekne mladému, že to smrtelníkovi nesmí udělat, že by mu ho nekouřila, ale na druhou stranu by mu ho při první příležitosti ukousla...no, moc zajímavý dialog! :-D A písnička nakonec....láska je nebezpečný sport...

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!