premiéra

"Všechno je jednou poprvé..." I článek na mém blogu. Dlouho jsem se rozhodovala, zda si jej pořídím či ne. Výsledek dilematu znáte ;-)
Zatím se nacházím v České kotlině, ale i tak zažívám velice zajímavé situace. Za posledních několik dní, týdnů se toho událo mnoho. Nebudu sem vypisovat vše, jen ty nejsilnější zážitky :-D 
Heslo "LOW BUDGET" je výstižné pro život na horách (coby instruktor), na zámku (coby průvodce) i jako student. To mi připomíná starší hlášku "Jsme chudí studenti. Víno pod stovku neberem.." (při příchodu do Kauflandu :-D).  Dneska, včera a hlavně zítra hledám low budget letenku nebo možnost odcestovat na tři, max čtyři dny, do Le Mans???

Cestování mě doopravdy baví, ale jakože bych ho musela tolik, to jsem netušila. Kdybych spočítala všechny ty kilometry, které jsem během posledních dvou týdnů ujela ať už v autě, vlaku nebo buse, tak bych se pravděpodobně dostala na čtyřmístné číslo.. A těch peněz! Ale teleport ještě nikdo nevynalezl, a tak jsem stále odkázaná na socku. 
A co mě rozesmálo dneska ráno? Byla jsem na cestě ze Žlebů, ze zámku, domů do Berouna. Stojím si takhle v Čáslavi na nádraží a čekám na rychlík do Prahy. A najednou se ozval hrozný řev. Jeden z malých skautíků - bahňáčů spadl na mostě přes koleje a začal brečet a křičet. To by nebylo tak vtipné, kdyby se ze shora neozvalo..."Já si je zavazováááááál..." :-D Pobavilo to nejen mě, ale i ostatní cestující. Aneb doopravdy platí, že nejvíce člověka potěší a pobaví cizí neštěstí... 

4 komentáře:

  1. áá.. :D bože.. co to je, ty komentáře..? :D taky jsem neobstála. xD jináč boží skvělý cool! Proč se asi chytáš do Le Mans...? >:D mno, tak snad už se to teď povede ;) :D Zuzáček

    OdpovědětVymazat
  2. nj, jiný blog jiný mrav :D do Le Mans se chystám a doufám, že i dorazím...;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak zkouška spojení podruhé:)
    Low budget se v našem slovníku bude asi vyskytovat ještě nějakou dobu:D Jinak, měla bys dostat ocenění za přežití cestovatelského maratonu (něco vymyslím:D). Na teleportu už se pracuje - Samozřejmě by mi to šlo rychleji, ale znáš můj vztah k technice:-P
    A ještě mé ponaučení z Tvého prvního příspěvku. Nikdy u toho nedržet hrnek s horkým čajem (brečící skautík s tkaničkami způsobil, že jsem málem měla na podlaze menší jezero:D) Ivie

    OdpovědětVymazat
  4. To máš teda recht! A ještě tu budu pokaždé.. anonymní? :D wheeeee super, taky doufám :)) Zuzzáček

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!