pochvala a zbytek nuda :D

Jak jsem nadávala na řidiče tramvaje, tak musím pochválit řidiče autobusu Martina Šcuku, se kterým jela už podruhé brzy ráno z Prahy do Velké Úpy a byl obě jízdy velice milý a příjemný. Poprvé mi dokonce zastavil, i když vůbec nemusel. A dneska mi zachránil život, když v Hořicích vyhlásil desetiminutovou pauzu a já si mohla odskočit na dámy. Asi se smějete, ale já se v půl sedmé ráno na Čerňáku nesmála, když jsem zjistila, že toalety jsou v sobotu otevřeny až od osmi...Takže jsem hodinu a půl trpěla a modlila se, aby pauza proběhla, jinak bych dorazila na hory s mokrým koláčem v rozkroku. 



12, toto číslo je dělitelné jedničkou, dvojkou, čtyřkou, šestkou a samosebou :-D I Karel IV. je považoval za magické, ale já jsem dnes viděla přesně tolik srnek na poli při silnici. Normálně by mě to nepřekvapilo, ale bylo již devět hodin, svítilo sluníčko a bylo už poměrně teplo. Obvykle jsou vysoké krásky viděny za brzkého rána, kdy je ještě mlha. 



Tři hodiny na vleku v zimě jsou mor, zvlášť když na svážku nikdo nejezdí, ale když pak jdete na výborný oběd se Stáňou, kdy se skvěle přežerete a naplánujete pohodový večer, nemá to chybu ;-) A pozor, ta večeře!! To nemělo chybu, děkuji ti, moje milá spolubydlící, za skvělé těstovinky s omáčkou aneb ať žije chaloupkovský erár! :-D A když tady tak píšu, napadá mě, že jsem sem hodila dva obrázky a ani jeden odkaz, tedy to se musí napravit!!! Veselá písnička pro mrazivý večer... la, la, láááááááá Sedím ve spoldě, koukáme s dalšíma na díl SuperStar, už to není tak vtipné jako minule :-/ 

Ideální večer k tomu se něco naučit nebo si ho užít při puzzlích nebo jiné příjemné aktivitě. Třeba tihle pesani na mě čekají v Plzni ;o)


5 komentářů:

  1. mno vidíš.. asi si srnky taky chtěly užít hezké počasí :) Mno, my jsme se dneska taky povozily autobusem.. nicméně ne po čechách, ale po francii navštívit zámečky... whee a bylo to super.. teď se jdu připravit, jdeme na pravou španělskou sangrii! :) Zee

    OdpovědětVymazat
  2. Tak hodní řidiči ještě nevymřeli, to ráda slyším:) Nevím, proč mě napadlo: "V nouzi poznáš přítele" :D
    Jéé srnky! Vzpomněla jsem si, co naposled udělal Argo, když jednu viděl v dáli: zvedl hlavu, chvíli na ní zíral, pak si nakročil (asi že se rozběhne:D), jenže potom si to rozmyslel (ve stylu: "co bych za ní lítal.") a šel si po svém:D Njn, už je to starší pán:) Ivie

    OdpovědětVymazat
  3. Zee...zámečky? kdepak jste byly? a sangrie? ááá, dala bych si. Doufám, že letos vám to vyjde a dorazíte za mnou na Žleby.
    Ivie...no, Argo je rozhodně rozumný pes :-D A stejně bychom měly přistupovat k dobíhání tramvají a trolejbusů, prostě, pojede další :D

    OdpovědětVymazat
  4. Sangrii bych si taky dala:D Jo s tramvají souhlasím - kam ten spěch;)Ivie

    OdpovědětVymazat
  5. Amboise a Chenonceau... a sangrie byla ňamy... :) taky doufam!! jináč.. článek už je .. na blogu :D Zee..

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!