ona už je středa?!

Tak přesně tohle jsou slova, na která jsme tak dlouho čekali, my, všichni studenti CJPK AJ/FJ. Jako, co si to vymýšlíte? Tři testy do týdne? Hned za sebou? Nechci vidět zápočťák!!

Slibovali sluníčko, bůhví jaké teploty a co z toho. Člověk si vezme sukni a je pomalu za exota. Tedy rosničky, díky!! :-D No, ne...fakt! I když je pravda, že tady ať se člověk oblékne jakkoliv, tak je vždy něčím zvláštní a lidi na něj musí zírat! Jako, kdyby koukali alespoň hezcí chlapi, ale ono ne. Byly to pohledy jak na debila, něco v tom smyslu, co to máš na sobě? Jak to vypadáš? Asi jako se Uzlinka ptala mámy: "Mami, my budeme mít zase rajskou?" "Co vidíš?" "Kuře." "Tak vidíš- ;-) " Prostě geniální, takže...kytára..

Dneska mě překvapila jedna událost, Kuba si založil blog. Je to fajn, protože jeho názory jsou zajímavé, občas srandovní, ale rozhodně přínosné, tedy stojí za přečtení. A protože jsem kamarádka, tak tady Kubovi nechám malý dárek. a ještě jeden ;o) Abyste pochopili, kdo to je,...jde o člověka, který by na slovo proč byl schopný desetistránkovou esej, nemýlím se? :-D Ne, jen v dobrém. Mám toho člověka ráda.

Rozhodla jsem se vám představit dalšího bloggera...Zuzku, je to geniální člověk, který mi otevřel dveře do spousty směrů. Momentálně se nechází v zemi galského kohouta, a tak píše své zážitky na blog. Často se zasměju a smát se můžete i vy! Zuzák

A protože je dnešek sice unavený a trochu bolavý (hlava mi nedala celý den pokoj), tak na závěr jedna pozitivní, veselá a trochu ujetá písnička :-D em, bap a hm..

2 komentáře:

  1. cože? ona už je středa? :D u nás středy skoro nemáme... protože jsou nahrazeny pátkem. Tři testy do týdne je dobré.. pohodička nejvyššího řádu :D Nechci vidět náš poslední týden školy... to máme jeden den určitě nejmíň tři testy.. a to pořádně vydatné. Heheh, tak to jsi/jste byly určitě krásné, když na vás zírali :) My taky jsme a taky pořád koukaj.. :D Heheh, díky za reklamu.. :) je to třeba, návštěvnost poklesla.. ale i moje příspěvky.. nějak mi teď došla šťáva. Mno jdu se probudit, asi si udělám kafe.. s decentně zavánějícím mlékem.. :D možná tak ne.. uvidíme :D Zee

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Májaaaa!! :D Já se těším na kytarák! (to jen tak na btw:D)
    Jinak blog Zuzu to je přeci už dávno známá a pravidelně sledovaná záležitost;) (teď se akorát chystám to dosledovat:))
    Co se týče pohledů - prostě lidi se diví, že existuje někdo, kdo se netváří jako kakabus (a má na hlavě kráááásné mašličky;)) Ivie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!