konec týdne, konec dobrý, všechno dobré

Po včerejším tréninku, kdy jsme cvičily Paso doble jsem se ráno vzbudila s pocitem, že jsem včera složila fůru uhlí...aj...už se těším, až vytáhnu kolečkové brusle a pohyb jednou týdně moje tělo jen tak nezničí. Co se týče tance, měla jsem včera připomínky k tomu, že bych chtěla tradiční, klasické a obyčejné paso...Luky, škoda, že můj blog nečteš, ale tady ho máš...paso

Jinak je ale dnešek ve znamení dobré pohody. Na spoustu věcí, které mě v průběhu týdne rozesmutnily, se ode dneška dívám lépe, tedy už nesmutním :-D Jedním z impulzů této změny mohla být i tato včerejší písničky Balls... nebo možná tato Melody, ať už to byla kterákoli, holky, děkuji!! Ranní probuzení do sluníčka je krásné a o to krásnější je, když otevřete balkonové dveře již v půl osmé ráno a to sluníčko vás nádherně hřeje!! Ááááá :o)



Příjemný den pokračoval kávičkou, sluněním,...prostě pohoda. Doma mě pobavila jedna reklama, musím se o ní s Vámi podělit... žirafa Dneska je můj článek fakt pozitivní, protože i já se tak cítím :-D, tedy doufám, že na Vás svůj optimismus přenesu ;-) (piště, jestli se mi to podařilo...??).

Dokonce i s těma penězma už je to lepší. Přeci jen, ráno moudřejší večera, ale domácí pohoda tomu dopomohla. Jedno je jisté, už si budu vždycky dávat pozor. ;-) Banka chce za dopadení pachatele 250 a z těch mých 356 by mi zbylo sotva kilo, takže to prý mám nechat být. Vydala jsem se na vlastní pěst hledat dotyčného. Zatím neúspěšně, ale věřím ve šťastné konce, tak proč by tento měl být jiný :-D A tak na závěr Vám dám písničku, která otevírá dveře novým dobrodružstvím...nic není tak černé, jak se na první pohled zdá...

1 komentář:

  1. Na mě tedy tvůj optimismus rozhodně zafungoval;) A ty písničky do toho jsou prostě hmm appropriate:D (jako bychom ty české ekvivalenty ve čtvrtek neřešily, hm? :D)
    Tak já ti taky něco pošlu, když jsme u toho sportu - do U remember? Budem švihadlovaaat:D
    http://www.youtube.com/watch?v=RNuUgbUzM8U

    Aspoň si prosluníme den písničkami, když je venku ta zima.. Ivie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!