holky, zítra bez čepic a do plavek!

To jsou slova jednoho milého vlekaře z Modřínu(prý Honzílk), který nám přivolal rolbu a místo pěšourem jsme se na Danielku vezli... Tehdy byla ještě zima, ale dneska to již vypadalo v Plzni na léto, ne jaro. Holky mini, třičíčka, kluci kraťasy a tílka. Borci. Já jsem trendu odolala a zvolila sako, přeci jen návrat v devět hodin večer v mini by nebyl moc příjemný...brrrr....zima. A to desetiminutový čekání na tramvaj!! Jako řidiči tramvají jsou fakt ochota sama! tramvaj Na přestupu jsem běžela přes tříproudovku na červenou, přeběhla půl ostrůvku, zmáčkla tlačítko "otevřít dveře" a ten kretén cinkl a odjel?!!! Jako to se dělá??!! GRRR... Vůbec jsem nevymrzla :-/



Kubíkovi bylo minule líto, že jsem o něm napsala jen slabou zmínku, tak tedy Kubo, tady se pokusím vypotit celý odstavec, doufám, že to oceníš :-D Dokonce mi padla na mysl k tobě písnička, nevím proč, neměj s tím žádnou asociaci či komplex...prostě jsem si vzpomněla na tvou hlášku, že neumím být submisivní :-D submisivita :-D Aby ostatní byli v obraze, Kuba je člověk, o kterém jsem věděla stejně dlouho jako on o mně, potkali jsme se na příjimačkách na žurnu a loni v lednu se dali dohromady (pouze profesně). Rok jsme se scházeli a škádlili při skoro pravidelných kafíčkách. Bylo to super. Vždycky mi to zvedlo náladu. Fakt, že někdo ocení to, co děláte, je hrozně příjemný!! A té chvály!! No, a také legendární článek o historickém šermu. Promiň, musela jsem ho sem dát, když byl tak úspěšný a kvalitní :-D Vím, že za tyto řádky dostanu za uši, ale to víš, já neumím být submisivní :-D Tak co, stačí? Nebo mám pokračovat? Třeba cesta na redakční schůzku, kam jsem dojela kvůli sněhové kalamitě asi o dvě hodiny později a stejně jsme tam byli ve čtyřech? Nebo když jsem rozpoutala hádku na redakčním facebooku? Prostě nezapomenutelné okamžiky!!

Ale nemyslete si, můj život není jen vtipný. Třeba dneska jsem zjistila fakt výbornou věc! Jsem neuvěřitelně nesoustředěný člověk, protože jinak by se mi to nestalo... Poslala jsem svoje peníze na úplně cizí účet. A přišla jsem na to, až mě na to upozornil kamarád, kterému ty money nepřišly. Z toho plyne: "Dvakrát měř, jednou řež!" aneb jak Kuba Weibner říkala: "Sedm set krát měř, jednou řež!" XD FOCUS - SOUSTŘEĎ SE!!!

3 komentáře:

  1. :D super písnička shut up and sleep with me... XD Mno jo no, s tramvajákama je to špatný, tak jsme šli radši pěšky... můžu ti říct, že bych radši jela tou tramvají.. :D to je fakt blbý, že tu nemaj N-ka... Zee

    OdpovědětVymazat
  2. Ten tramvaják fakt na zabití:D A ještě zacinká!! :-P
    Jéé, nezapomnělas na JeFFa:D:D To si musíme zas pustit. "I talk, you talk, I talk, you talk. That´s it!! FOCUS!!" :D:D
    A neboj, penízky ti vrátí, jinak z něj uděláme druhého José(on the stickK!!:)) Ivie

    OdpovědětVymazat
  3. Did you know that he has another stick?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!