cestou, necestou...

Je pondělí večer, blog je nový, a tak mě stále láká přidávat nové příspěvky. Ten dnešní budu věnovat důvodu, proč jsem ve škole ve skluzu a proč nejsem schopná jej dohnat.. O:-) Přitom mi tu hraje veselá muzika od cestovatelky ŽandyPandy...(snad vás taky dostane do rozverné nálady jako mě ;-))

píseň od ŽandyPandy

Všechno to začalo děsně nevinně. Přišla mi prosba, zda bych nemohla v březnu jet do Úpy učit ve školičce děcka lyžovat. Sice jsem měla již týden jedněmi horami ve škole zameškaný, ale rozhodnutí bylo kladné, a tak jsem si připravovala půdu na ten chaoz, co mě čekal...
Když jsem pátého března dorazila na chaloupku se všema věcma, zjistila jsem, že loňské osazenstvo až na jednoho chybí, a tak začlo seznamování. Asi nejvíce mi utkvěl Rosťa LovBudgeťák, který mi povídá: "Se sem stěhuješ?" No, dovol, Rosťo, musela jsem si přivést všechny ty věci a hlavně jídlo, aby si kdosi mohl moji hromádku uprostřed lednice splést s erárem a ve chvíli, kdy si na daný pokrm připravím buňky, zjistím, že schází...asi odjel za hliníkem do Humpolce XD Na pokoji jsme se sešly skvěle, jak podotkl Kuba Weibner: "S Bárou si budeš rozumět." A ono jo, se Stáňou i se Žandou jsme si padly do noty :-D
Nechápu lidi, kteří se ani nerozhlédnou a už se ptají...Jedna maminka na svážku plném instruktorů při výuce:"Dobrý den, funguje tady ještě ta škola?" Ne, paní, my si tady hrajeme na maminku a tatínka :-D



Prostě to stálo za to! V úterý jsem se sice dozvěděla, že můj milovaný editor, šéfredaktor a taky pěkná držka končí u SP, ale to nevadí. SP nebude a my budem ;-)

Cesta domů(Beroun), do Plzně, domů a v sobotu zpět na hory. Nacházíme se téměř v půlce března, dvanáctého v sobotu začínal druhý pětidenní seriál na horách. Začalo to velice vtipně, neboť jsem v půl osmé ráno zjistila, že řidiči autobusu mohou být i milí. Chtěla jsem do Úpy, ale on tam nestavěl. Říkám:"Tak mi to dejte do Pece, no.." A no, že mi zastaví. Nemělo to chybu, protože bych se cestou do Pece asi fakt počůrala :-D I tak mi přišla naše chaloupka hrozně daleko :-D Hlavně její mísa. Sice bez Žandy, ale i tak jsme si můj pobyt užili. Dokonce proběhl kytarák se Švandou a já předvedla na bowlingu heroický výkon v podobě 99 a 108 bodů. Jsme říkali, že ty dráhy jsou křivé :-D

Úpa se se mnou loučila deštěm, ale mě to náladu nezkazilo, protože jsem tříhodinovou cestu neabsolvovala sama. A kdy zažijete, že holčina(promiň Lucko;-)) sedí na pětce uprostřed a ve dvou třetinách cesty se začne převlékat z kalhot do sukně :-D Následovala čtvrteční cesta do Prahy, kde jsem se sešla s dvěma chlapama, o kterých ještě uslyšíte. No, minimálně si o nich přečtete na blogu :-D Dozvěděla jsem se, že článek o Historickém šermu není tak špatný, jak se zdálo, a že dokonce má i svou kvalitu, takže si je mohu psát, jak chci :-P V Praze je sice blaze, ale mě čekal výlet do Plzně a v pátek od piva na zámek, k vínu, které sice dorazilo se zpožděním, ale i tak bylo výborné.

Plány na opití se zhatila malá krychlička z ještě menších magnetických kuliček s názvem Neocube. Kdo to zná, chápe, že jsme skoro nic nevypili a jen si hráli s kuličkama :-D Ještě lepší byla sobota, kdy jsme hromadně snídali hovězí steak na pepřové omáčce ve čtyři hodiny odpoledne. Poté fotili neskutečné obrázky a nakonec zhlédli třetí díl Twilight. Neděle již tak veselá nebyla. Vstávala jsem brzy, jela domů motoráčkem, rychlíkem a zase rychlíkem. Po dojezdu neschopná čehokoli jsem se bezmocně přežrala u babi na oslavě a rozhodla, že do města piva zavítám až v pondělí. A tak se stalo... Dopravci by mi měli vystavit gold karty, protože v jejich kasičkách skončilo jedno mé nadité prasátko... :-D



Sice je fakt, že všude dobře, doma nejlíp, ale když já nikde nevydržím, a tak už dneska plánuju další a další cesty...tedy song na konec...Cestou, necestou...

2 komentáře:

  1. ... polem, nepolem... Klasika:)
    S takovým nárůstem příspěvků na blogu nás bude brzy ve skluzu víc:D A když k tomu přidám čas strávený s Neocube, ehm... (ale who cares:)).
    Uvidíme se teď sice (doufám!) častěji než předtím, ale koukej psát (kvalitně;)) dál! Těším se. Ivie

    OdpovědětVymazat
  2. wheeeee, to už jsem neslyšela dlouho! taky máš koukam veselé zážitky.. už se těším, až budu psát o palačinkách a výletu na poštu, protože... :D mno, přeju dál hromadu veselých zážitků, těším se na další příspěvek a děkuju za hudební vložky, jsou bezva :) Zee

    OdpovědětVymazat

Děkuji za komentář, pokud byste měli jakýkoli dotaz, napište na barakara@email.cz nebo do zpráv na FB. Krásný den!